Wednesday, May 31, 2006

En oppdatering ;)

Ja, då e det vel på tide å oppdatera litt her. I dag har me hatt idrettsdag på skulen!=) Alltid kjekt å knusa Orstad i tau-trekking...hehe. Men altså, det har vert en jille dag. Å i tillegg te strålanes sol, har det vert herligt! Me vant åg mot Orstad i stafetten! Måtte bare nevna det. hihi=) Det va heller verre me fotballen..*kremt*...

Det e ikkje lenge te sommaren nå, å eg kjenne at eg glede meg noge vilt! Spesielt te TenOase. Nå har me bare munntli eksamen igjen, å itte det så komme turen te Berlin. Det komme te å bli skamkjekt! Me fotball VM å alt;P Så blir det jo ekstra spennane i sommar når eg komme te å finna ud om eg komme inn på skulen eg har søkt på. Sjøl om eg egentli vett at eg komme inn =) Har søkt på tegning form å farge på Time, for dei så ikkje visste det. Det blir spennane å begynna på nye skule, å få nye venna. Blir nok kjekt det;)

Foresten så sga eg te Tusenfryd i slutten av sommaren me huskjerke gruppå mi! Har aldri vert der før, så eg glede meg kjempe masse=) Sga prøva å ta alle tingå...kan ikkje ver noge pingla. hehe.. I tillegg te det eg har nevnt, så sga eg te Danmark på Kattegat cup! (Sga ikkje spela sjøl) Så det e nok det nermaste eg komme te Syden i år...

Men nå sga eg en tur ud i det fina være, så det får bli alt for denne gong=)
Snakkes :)

3 Comments:

Blogger Tone said...

Ops! Eg glømte visst å skriva noge som overskrift...eh =) Men eg håbe det går bra.

8:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

heei Tone;p
ja jille dag de=) fotball?! e jo møje råare me tautrekking=) men råe blogg! snakkes=)
gla i deg=) klem Marlen

9:05 AM  
Blogger Gunhild said...

hei, gratla me gull!!! på tide me en nye oppdatering?

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home