Saturday, June 03, 2006

Toffee

Nå fant eg ud at eg sgo skriva en blogg der eg hadde me et bilde. Må jo prøva det åg en gong tenkte eg. Då blei den heldige: katten min Toffee =) Viss dokk ser på bilde så kan dokk se at fargen hans ligne ganske møye på: karamellen toffee. Så det e då grunnen te at me valgte å kalla han Toffee:P

Han e vel 3 år nå trur eg...e kje allti liga lett å hålla styr på det:S E kje så goe me tal. Det forklare litt matte skillså mine...(fekk faktisk 4ar som st.punkt karakter i matte! *Stolte*) Men øve te Toffee ijen. Mesteparten av tiå så e han ude, men ganske ofta så får han lov å komma inn. Då tilbringa han tiå som oftast på teppe i ståvå å lade seg...Toffee lige spesielt godt å bli kost me:P

Men nå sga eg ikkje plaga dokk meir me katten min...ville bare sei at han e en søde katt å eg e veldi gla i han<3=)>

1 Comments:

Blogger Guro said...

Eg må ærligt sei at eg suns toffee e en søde katt! Men eg lige ingen dyr så særligt godt, hehe...du vett kosen eg e=) men en søde katt =)

2:15 AM  

Post a Comment

<< Home