Sunday, June 11, 2006

Sol og ferie=)


Nå har endelig sommeren komt! Solå steige å gradene stige. Det e heilt herligt å konna sola seg, å se at det faktisk har litt virkning:P Dette har eg venta lenge på. Nå kjenne eg at sommeren har komt for folt. Å det som e så gudd, e at me e ferdige me muntli eksamen (fekk 5'ar:D) så nå e det bare Berlin ijen;) Det blir så kjekt! Glede meg kjempe masse. Men så har me 2 dage på skulen ijen då. Mandag å tirsdag før me reise på onsdag. Men me har jo levert inn bøgene å fått karakterane, så det blir nok nogen slappe daga=)

Så dette va då litt oppdatering om sommar å ferie:P I'm lovin it! Men nå vil eg ud i det fiiina være ijen! Sga grilla nå foresten;D Så me snakkes...Hejdå;)

2 Comments:

Blogger Arielle=) said...

Herlige vær asså :D
Sga sei 5'ar ;) Ke va d du kom opp i? Engelsk..?
Fy søren dåkk sga jo t Berlin snart dåkk sleipingar.. uden meg av alle ting.. *skuffa* :P

Jeje... koza dåkk då.. kooooz<3
Skam bra blogg forresten.. Stå på!

6:39 AM  
Blogger Tone said...

Ja, det va engelsk=)Me reise te Berlin i nått faktisk;D Blir kjekt det ja! Sleppe å verme å rydda alt ud av skulen å greie..hehe:P

See ya;)

3:17 AM  

Post a Comment

<< Home