Sunday, October 08, 2006

e-mail fra Gud

Et utdrag fra "e-mail fra Gud":

Det er kult å gå på møter

Salme 26:8
Herre, jeg har elsket Din bolig i Ditt hus, stedet der Din herlighet bor.

Kjære barn!

Jeg bor sammen med Mine barn. Betyr det at Jeg bor i en bygning? Vel, når de som elsker Meg og følger Min sønn, Jesus, møtes i en byggning, er Jeg også der. Det beste Jeg vet, er å møte opp og være akkurat der det skjer! Men når de går, følger Jeg dem hjem. Hvorfor skulle Jeg ha lyst til å henge rundt i en tom bygning?

Hvor som helst Mine barn er, selv når de er alene, vil du finne Meg. Men viss du virkelig ønsker å se Meg i aksjon, skal du gå på ett av møtene deres hvor de priser og tilber Meg. Finn en menighet full av glade mennesker som elsker Meg og er begeistret for Meg. Der er det virkelig liv! Vi treffes der!

Din Trofaste Far,
-Gud




Eg annbefale alle på det sterkaste å lesa denne bogå!
Hu e vannvittig bra=)

3 Comments:

Blogger Guro said...

heisann=)
ja eg har lest litt i den bogå der å vil sei at det e ei enormt bra bog...=9 bra innlegg
Ps: BLÆ DEG=)

10:20 AM  
Blogger Arielle=) said...

Hørtes ud så ei bra bog.. Fokus e plassen vettu:) Kanskje eg burde lese den på den dr forfatter prosjektet me sga ha..:P

Klem<3

7:54 AM  
Blogger Solveig said...

Eg har den boken. An e sykt bra.

7:29 AM  

Post a Comment

<< Home