Sunday, October 29, 2006

Høstvær...

Regn regn og atter regn. Dette være e bare deprimerande. Det friste liksom ikkje en plass å gå ud, for då blir du bare blaude å kalde uansett. For det e ikkje akuratt varmt ude lenger. Men på ei aen sia så e det ganske koselig å vær inne å hørra på kossen det regne. Kosa seg me en kopp te å ei goe bog eller spela spel. Det e allti noge å finna på inne.

Men nå glede eg meg te det begynne å snø. Det e iallefall bedre en alt det regne suns eg. Det e liksom så møye koseligare, åsså minne det meg sånn om jul! Det hjelpe meg te å komma i den rette julastemningå liksom. Eg kan nok ikkje håba på snø nå me det fusta, men eg håbe bare at det komme snø litt før jul. Det hadde vert så koselig:) Å når det fusta komme snø så kan det godt komma masse av det åg!

I denne bloggen så vil eg bare få fram at eg glede meg te jul å te snøen komme dalanes ned. Dette e noge som e godt å tenka på mens regne hølje ner ude å alt e bare grått. Det e møye som eg glede meg te før jul så det hålle humøre mitt oppe trass i det fæla være:)

2 Comments:

Blogger Solveig said...

Det hadde hvert kjekt med snø. Eg glede meg te jul. Det e alltid så koseligt når det nærme seg jul. Det dumma e at mor må nok jobba på kvelden på julaften.

7:30 AM  
Blogger Guro said...

Enormt så eg åg glede meg te jul. Me snakke om det heila tiå på skulen nå. Men det trenge ikkje komma snø før Julaftå. Tenk å våkna opp når det e jul å det snør ude.

Jul e det ikkje før det e fyr i ovnen, når luktå av pinna kjøtt slår mot deg, når pakken fra julenissen e kommen og pakkane fra familie og venner ligge unna treet og når me ser Tre nøtter til askepott. Alt dette e jul...men det hadde vert fint om det dalte ner noge snø te alt dette. Då får me liksom prikken øve i-en.=)

Eg kjenne det pirre inni meg når eg tenke på dette. Tusenvis av sommerfuglar i magen på en gong. E så vannvittigt klar jul dette året:)
Ho Ho Ho...er det noen snille barn her!!!!!!!!!!!!!!!!

12:26 PM  

Post a Comment

<< Home