Wednesday, November 15, 2006

Endeliii;D

Eg må bare skriva en blogg om at i dag så fekk eg av meg tannreguleringen! Det e en store dag for meg. Eg har hatt tannreguleringen på i øve 2 år! Å det e viilt lenge. Men i dag kan eg feira at eg aldri meir sga ha tannregulering ijen;) *hurra*

Det einaste som e litt domt e at eg må ha ei sånn ei plada på tennene oppe i en heile måne. Å eg kan bare ta na av meg når eg ede!! Men når det har gått en måne så trenge eg bare å såva me na:) Så eg sga nok øveleva det. Det e ialle fall bedre enn å ha tannregulering;P
Det som åg e litt drid me na e at eg snakke litt rart...litt sånn vanskelig å sei s :S jaja...som sagt så sga eg klara å ha na på meg i en måne før eg går øve te å bare såva me na;)

Snakkes på fokus folkens:)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heia Tone=) eg suns du va kjempe søde uten regulering=) håbe du får en fine dag i mårå! eg seie bare gratulera nå så eg isje glømme de=) gratulera me dagen søde Tone! savne virkeligt å ha deg i klassen ;S
klem fra Marlen:D

8:21 AM  
Blogger Arielle=) said...

D e så herligt å ikkje ha reggis! :D Sunn at du måtte ha d så lenge! =/ Mn nå sleppe du vertfall :D dette klare du :)

6:28 AM  

Post a Comment

<< Home