Friday, December 15, 2006

Gave uddeling:)

Ja, då va det gått en måne si sist! Nå trenge eg ikkje tenka på å gå me den pladå lenger;) Det e en herlige følelse! Nå e det kje så lenge te jul å eg glede meg veldig:) E ferdige me alle julegavane så nå kan juleferien bare komma. Tri dage ijen på skulen nå:P

I dag blir en kjekke dag som eg har venta leenge på! I dag e nemligt den dagen at me på fokus sga ud å gje gave te alle på heile Kvernaland og Orstad:) Det blir utrulig kjekt! Eg håbe virkelig at alle som får denne gaven blir glae for an å at an kan bety noge for kver enkelt. Så nå må eg ta ta turen ner te fokus, åsså snakkes me kanskje utforbi dørå di...?

4 Comments:

Blogger Guro said...

hørte det va kjekt å dela de ud....sko ønska eg åg fekk vert med på det men men...eg hadde det kjekt der eg va og=) SKO BARE ØNSKA AT EG FEKK SITT REAKSJONANE TE FOLK NÅR DE FEKK GAVANE=)

10:27 AM  
Blogger Arielle=) said...

Heei.. d va skam kjekt!!
Trur aldri eg he sitt så mange folk så va så takknemlige på en kvell ^^
God jul!

1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Tone!
Fin blogg du har, og du gjetter nok aldri hvem jeg er... Men det snør i Bergen nå...

5:11 AM  
Blogger Tone said...

Hei:) Kan jo prøva å gjetta: Onkel Svein?:P Eg åg vil ha snø! (Sorry, for at dette blei et litt seint svar) Sga prøva å oppdatera bloggen litt bedre.

Snakkes;)

8:06 AM  

Post a Comment

<< Home