Tuesday, January 30, 2007

Impuls


Då va det et nytt år å eg suns det va på tide å oppdatera litt. Sist helg va det Impuls å det va bare heilt fantastisk bra! Eg anbefale alle som ikkje va der te å prøva det ud. Eg lærte møye nytt å blei utfordra på mange måda. Celebration-mødene va så vilt bra! Møye bra lovsang, underholdning og talara. Litt drid at helgå jekk så fort, men på en måde så betyr jo det at det va ei kjekke helg:) Komme aldri te å glømma den helgå.


Det som va litt plagsomt va at den fredagen så hadde me hatt gym, å eg pleie allti å tøya ud itte på. Selfølgelig så glømte eg å gjer det denne gongen...det førte då te at eg va ganske så stive å støle den helgå. Det at me satt på golve onna alle mødene gjorde det ikkje akkurat bedre. Men det e ikkje det eg tenke mest på når eg tenke te bage på den helgå. Hadde ei utruligt kjekke helg å det håbe eg alle andre som va der og hadde:)

8 Comments:

Blogger Solveig said...

Det skal hver sant. Eg hadde og det gal gilt og har alerede bestemt meg for å dra til neste år

10:48 AM  
Blogger therese said...

Var du på Impuls? åsså traff eg deg ikkje? dårlig ass. jaja, sånn er livet;C) vi treffes nok en gang:P

8:24 AM  
Blogger Tone said...

Ja, sgo jo ha troffe deg:) Men det komme nok en aen gong der me kan treffas! Kosa deg i vinterferien;)

12:43 PM  
Blogger Arielle=) said...

Heilt enige..:D va fussta året mitt dr å eg angre ikkje! Lengte te bage.. He faktisk på meg båndet ennå XD

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Godkveld!
Du er tikkte.
Om du ikkje fårstår ke det går i så sjekk bloggen min:
http://insidergk.wordpress.com/2007/03/11/blogge-tikken/

10:24 AM  
Blogger Solveig said...

"tikken". Sjekk bloggen min.

11:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

på tide mæ en oppdatering?

10:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm..har glømt passorde:/ Så sånn e det. Kan ta si ti før eg kåmme på det igjen, e jo et år siden sist eg blogga:P

9:53 AM  

Post a Comment

<< Home